Onderdelen vlot en netjes geleverd

Mooi materiaal, ruime sortering, beste prijs

Hekkenwereld plaatste bij ons twee poorten en ca. 12 meter hekwerk. Alles naar volle tevredenheid. Snelle levering en plaatsing, mooi materiaal.

Snelle levering, goede service. Verzendkosten wel hoog

Heel mooi materiaal voor een hele scherpe prijs

Ik ben blij met de dubbelstaafmat hekken en de ronde palen. Omdat ik niet overal haakse hoeken heb in de omheining kan ik de beugels aanpassen van 90 naar bijv 58 graden. Zonder dat de lak eraf springt. Vooraf de beugels op de paal (in de workmate) en met 2 grote lijmklemmen op de de hoek aangepast. Door de sleufgaten in de beugels zelfs niet hoeven vijlen!!! Eerste stukje hek staat vanaf de voordeur langs de zijtuin. Het eerste wat is zij tegen mijn vrouw: "This is not my beautiful house!, this is not my beautiful wife" (talking heads lyric) =D OK op de foto is slechts 2,6 meter dus ik heb nog een stukje te plaatsen langs het trottoir. Maar het begin is goed :) Bij de 3e paal stuitte ik op puin tijdens het heien van de paal... Dus toch even dat puin verwijderen voor ik verder de hoek om kan...

Top product

Top product doet wat die moet doen

Mooi materiaal

Degelijk product en goed afgewerkt

Keurig netjes bezorgt!

Bestelling is netjes en op tijd bezorgt en voldeed aan de beschrijving!

Goede en snelle levering.

Het bestellen op de site ging heel gemakkelijk, overal stond duidelijke uitleg bij. Na het bestellen ook meteen een bevestiging ontvangen en binnen 2 dagen was het al binnen.

Helemaal goed.

Stipt op tijd afgeleverd.

Prima verzorgd zoals altijd!

Mooie producten, scherpe prijs en goede support

Mooi en degelijk hekwerk tegen scherpe prijs geleverd. Snelle en goede support via chat.

Snelle levering, prima kwaliteit.

Binnen enkele dagen geleverd en chauffeur meldde vlak voor aflevering nog even verwachte tijdstip. Hekwerk exact volgens beschrijving en keurig verpakt.

Goede, eersteklas materiaal, snel geleverd.

Mooi materiaal van hekkenwereld. Snelle levering door een vriendelijke chauffeur.

Compleet

Alle producten die ik zocht ( die elders moeilijk of erg duur te verkrijgen waren) gevonden bij dit bedrijf. Snelle levering en goede prijs-/ kwaliteitverhouding. Ik ben zeer tevreden!

duidelijk en alles wordt keurig af geleverd

Vanaf mijn bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden tot en met de leverdag. ik ben keurig door de chauffeur gebeld en hij heeft het materiaal met mij achter huis gebracht. Al met al wrg tevreden over het materiaal en de service

Zeer snelle levering van een mooi product.

Hoewel de snelle levering niet echt uitkwam, heb ik samen met de chauffeur het goed op kunnen lossen.

Een snelle levering en goede kwaliteit van de bestelde spullen

Zeer goede ervaring

Alles zoals afgesproken

Heb gebeld ,daarna online besteld en 3 dagen later had ik het in huis, en zo hoort het, prima bedrijf ,zeker een aanrader.

Prima hek en goede service

Chauffeur op tijd hek is prima kwaliteit

Gewoon goed

Gekregen wat ik bestelde en werk ook nog goed.ik zou het iedereen aan te bevelen om daar te bestellen. Gr Peer

Kwaliteit goed product.

Heb begint goed met een duidelijke website. Bestelling en levering zijn makkelijk en netjes Product voldeed aan alle wensen. In een woord Geweldig.

Top service met perfecte afhandeling van de bestelling

Gebruiksvriendelijke website en snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Uitstekend verpakt om beschadigingen te voorkomen.

Prima bedrijf

Hekkenwereld is een hek van een bedrijf De hekken zijn van een uitstekende kwaliteit en als je er heen gaat om af te halen, word je goed geholpen Prijs is ook netjes te noemen.

Prima hek maar montage een drama

Prima kwaliteit hekdelen en palen. Het past alleen niet in elkaar, en niet door overvloedige coating. Veel slijpwerk nodig, plastic koppelstukjes gaan snel kapot. Eigen materiaal en crativiteit nodig om in elkaar te kunnen zetten. Bij de looppoort ontbreekt hang- en sluitwerk. Echt voor de handige doehetzelf-er.

Mooi sierhekwerk

Mooi sierhekwerk van goede kwaliteit, en mooie kleur! Nette levering.

Westgaag 10

3155DE Maasland

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding. Onze webshop is onderdeel van het familiebedrijf Mosterd B.V. die al ruim 35 jaar in de hekwerkbranche actief is. Een ervaren klantenservice, korte schakels, beloftes nakomen en de klant altijd voorop stellen zijn enkele kernwaarden waar wij voor staan.